Fenntarthatóság

Törődünk veled.
Törődünk az otthonoddal.
Törődünk a bolygónkkal.

Törődj a holnappal

AC Marca

A spanyol központú, nemzetközi vállalatcsoport 12 leányvállalata több mint 1000 főt foglalkoztat, márkái a világ több mint 70 országában vannak jelen. Négy gyártóüzeme Spanyolországban, további három Franciaországban, Mexikóban és a Cseh Köztársaságban működik.

A cég 1922-ben, IBERIA márkanév alatt kezdett először háztartási felhasználású textilfestékeket gyártani, majd tevékenységi körét folyamatosan bővítve, napjainkban már háztartási vegyiárukkal, higiéniai termékekkel, ragasztókkal és barkácstermékekkel éppúgy foglalkozik, mint gyógyszertári dermokozmetikumokkal. Jól ismert márkái közé tartozik a Sanytol, az ALEX, a Lactovit, az Aftersun®, az Ecran®, a Giorgi és a Ceys, melyek saját szegmensükben mind piacvezetőnek számítanak.

Az AC Marca a kezdetektől fogva elkötelezetten gondoskodik az emberekről, az otthonaikról és a bolygónkról, ezzel is utat mutatva a fenntartható fejlődés irányába, inspirálva és pozitív hatást gyakorolva a környezetre és a társadalomra.

A ’Care for Tomorrow 2030’ ambiciózus vállalati kötelezettségvállalás, mellyel motorjai lehetünk a változásnak a bolygónk és egy szebb jövő érdekében.

Terv ’Care For Tomorrow 2030’: 3 stratégiai pillér

Felelős gyártás

Inspirálni és pozitív hatással lenni bolygónk és az emberiség jövőjére termékeinkkel.

Energiaszabályozás

A teljes értékláncban csökkenteni ökológiai lábnyomunkat működésünk hatékonyabbá tételével.

Tisztelet és gondoskodás

Felelősségteljes magatartást mutatva pozitív hatással lenni az emberekre és bolygónkra.

Mérföldkövek 2010-2020

  • 45%-kal csökkentettük a termelés növelése ellenére a CO₂ kibocsátást.
  • 12%-kal csökkentettük a vízhasználat hatékonyságának növelésével a tonnánkénti termelésre jutó vízfelhasználást.
  • 40%-kal csökkent termelő üzemeink keletkező hulladék mennyisége.

Út a jövőbe: Céljaink 2030-ra

100%-ban felelősen kialakított összetétel

  • Környezetbarát
  • Biológiailag lebomló
  • Biztonságos

100%-ban fenntartható csomagolás

  • Újrahasznosítható / újra felhasználható
  • Komposztálható
  • Körforgásos gazdaságba illő

100%-ban fenntartható innováció

  • Fenntartható innováció
  • Értékteremtés a társadalomnak és a környezetnek

75%-kal kisebb ökológiai lábnyom

  • Üvegházhatású gázok kibocsátása

25%-kal kevesebb vízfelhasználás

  • Terméktonnára jutó vízfogyasztás

60%-kal kevesebb hulladék

  • Keletkező hulladék mennyisége

100%-ban elhivatott csapat

  • Elhivatott munkavállalók

100%-ban elhivatott márka

  • Márkáink elkötelezettek a felelősségteljes magatartás iránt

100% Átláthatóság

  • Átlátható kommunikáció vevőinkkel és szállítóinkkal